Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Free Web Site Counter

Free Counter

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Βλέπε αναλυτικά παρακάτω:

http://el.wikisource.org/wiki/%CE%A3%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82

ΝΟΜΟΣ ΦΟΡΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

Βλέπε σχετικά στην παρακάτω διεύθυνση:

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ

Παρ’ όλες τις προσπάθειες των εκπροσώπων του Ασφαλιστικού κλάδου να επικοινωνήσουν με το Υπουργείο προκειμένου να βρεθεί μια εύλογη και εφικτή λύση στα προβλήματα που προέκυψαν από την παγκόσμια οικονομική κρίση, το Υπουργείο μάλλον αδιαφορεί.
Δεν είναι μόνον οι Τράπεζες που αντιμετωπίζουν προβλήματα ή η πραγματική οικονομία των δεκάδων βιοτεχνιών και βιομηχανιών. Είναι επίσης και οι Ασφαλιστικές εταιρείες επειδή απαρτίζουν και αυτές μια τεράστια βιομηχανία. Την ασφαλιστική βιομηχανία!.
Η κάθετη πτώση των αγορών επηρέασε άμεσα τόσο τα αποθεματικά, τα κεφάλαια φερεγγυότητας, όσο και τα κεφάλαια των εταιρειών. Η εμμονή του Υπουργείου, τόσο τα αποθεματικά όσο και τα κεφάλαια φερεγγυότητας να αποτιμώνται σύμφωνα με την αντικειμενική αξία των ακινήτων, συν μια προσαύξηση 30%, δεν βοηθάει την κατάσταση. Ο περιορισμός της αποτίμησης των ακινήτων που καλύπτουν μόνο τα κεφάλαια των εταιρειών, τα λεγόμενα ελεύθερα, σύμφωνα με μια εύλογη τρέχουσα εμπορική αξία που υποδεικνύουν τα Νέα Διεθνή Λογιστικά πρότυπα, δεν λύνει το πρόβλημα της κρίσης που ξέσπασε!

Δεν φτάνει που το αρμόδιο Υπουργείο έχει την ευθύνη για το άλυτο μέχρι στιγμής πρόβλημα της υποαποθεματοποίησης που δημιουργήθηκε τα τελευταία 30 χρόνια, το νέο εποπτεύον Υπουργείο, αρνείται να δεχτεί ότι η υποτίμηση των ακινήτων που είναι δεσμευμένα για αποθεματικά και κεφάλαια φερεγγυότητας με την αντικειμενική τους αξία, συν ένα 30%, αποτελεί μια άδικη μεταχείριση. Δεν στηρίζεται από καμία λογική βάση. Είναι αδιανόητο να έχει δεσμεύσει μια ασφαλιστική εταιρεία ένα ακίνητο στα αποθεματικά της σε ένα πολύ καλό κεντρικό σημείο, αξίας ας πούμε ενός εκατομμυρίου ευρώ και την ίδια ώρα η Πολιτεία να το αξιολογεί στο ένα τρίτο ή στα δύο τρίτα της αξίας του, συν 30% έτσι για καπρίτσιο! Δήθεν για την προστασία των Ασφαλισμένων…

Είναι σαφής η έλλειψη εποπτείας για σχεδόν 30 χρόνια στη χώρα μας με αποτέλεσμα να έκανε ο κάθε ένας ό,τι ήθελε, αλλά ταυτοχρόνως υπάρχει και η άρνηση αποτίμησης της περιουσίας των ασφαλιστικών εταιρειών στην τρέχουσα αξίας της. Υπάρχουν τρόποι να αποτραπούν υπερβολές στις αποτιμήσεις. Δεν νομίζω πως μπορεί η Πολιτεία να πηγαίνει από το ένα άκρο στο άλλο! Υποτίθεται ότι είναι οι Ρυθμιστές των Αγορών!

Όταν ας πούμε η Επιτελική Εταιρική Διακυβέρνηση, γνωστή ως «Corporate Executive Management» θεωρεί ως φυσιολογική την ταυτόχρονη αντιμετώπιση πολλών κρίσιμων θεμάτων, η αντίστοιχη Πολιτική Διακυβέρνηση έχει περισσότερους λόγους να είναι σε θέση να κάνει το ίδιο.

Η Εποπτική Αρχή δεν υπάρχει για να χαράσσει πολιτική. Ο ρόλος της είναι άλλος. Είναι να διαβεβαιώνει ότι τηρείται το γράμμα του νόμου και ότι οι εταιρείες και οι λοιποί διαμεσολαβούντες συμμορφώνονται με αυτό. Άλλοι, είναι οι αρμόδιοι. Πρέπει να βοηθηθούν οι εταιρείες να επιβιώσουν, να μπουν λογικά χρονοδιαγράμματα συμμόρφωσης, χρόνων όχι μηνών.
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια λόγω της αδιαφορίας της Πολιτείας για να φτάσουν στο σημείο που έφτασαν και χρειάζονται προφανώς άλλα τόσα χρόνια για να λυθούν ουσιαστικά και όχι με «αναγκαστικές» επιδιορθώσεις. Η Πολιτεία πρέπει να δώσει πραγματικά κίνητρα για να ζωντανέψει ο κλάδος. Η φοροαπαλλαγή των 1.200€ σήμερα είναι πενιχρή, επειδή ένας πολίτης αγοράζει σήμερα αγοραστική αξία 1.200€ το χρόνο ως πρόσθετο συνταξιοδοτικό εισόδημα για μετά από 20-30 χρόνια, δηλαδή 100€ το…μήνα. Πρέπει να μελετηθούν τα πολλά κίνητρα άλλων κρατών, η ίδια η Πολιτεία πρέπει να σκύψει επάνω από το ακανθώδες πρόβλημα των μικρών προβληματικών εταιρειών τώρα, γιατί σε ένα χρόνο ή δύο ίσως θα είναι πολύ αργά!
Κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρότεινα, η πολιτική ηγεσία να επιλέξει ένα διεθνή οίκο αναλογισμών και να τους αναθέσει τη μελέτη δημιουργίας ενός πιθανού πολυμετοχικού σχήματος μικρών εταιρειών, με αντιστάθμισμα την παρακράτηση μέρους των περιουσιακών στοιχείων τους από το κράτος ως εγγύηση. Όσον αφορά τα απαιτούμενα κεφάλαια, ο καθένας θα έχει κεφαλαιακή συμμετοχή, σύμφωνα με τουλάχιστον τρεις τέσσερις ουσιαστικούς παράγοντες, όπως είναι ο τζίρος, τα κέρδη, τα περιουσιακά στοιχεία και η αποθεματοποίηση που θα έχει μέχρι την εφαρμογή ενός τέτοιου εγχειρήματος. Θα μπορούσαμε έτσι να πούμε ότι είναι ένα σχήμα που μοιάζει με αυτό ενός Σ.Δ.Ι.Τ. το οποίο όμως έχει μέλλον και προοπτική. Όποιος θέλει να παραμείνει «αφεντικό» και αρνείται να συμβιβαστεί σε ένα Υγιές και δίκαιο σχήμα, ας πάει να βρει τα κεφάλαια και αν τα βρει, ας παραμείνει «αφεντικό»!

Ο έτερος κλάδος των ζημιών επίσης περιλαμβάνει ένα «πόρο» μεγάλης αξίας, ο οποίος μπορεί να λειτουργήσει ως «μαξιλάρι» σε μια παρόμοια περίπτωση. Πρόκειται για τις προμήθειες που καταβάλει. Ένα εφικτό ποσοστό «προμήθειας» για το κάθε ένα μέλος μιας παρόμοιας κοινοπραξίας, σύμφωνα με το χαρτοφυλάκιό του, εξασφαλίζει στα πρώην «αφεντικά» ένα γενναιόδωρο εισόδημα, τους μετατρέπει άμεσα σε εξαιρετικούς διευθυντές πωλήσεων και η διοίκηση της εταιρείας, ανατίθεται σε επαγγελματίες Μάνατζερ πολύ αυστηρά όμως ελεγχόμενους, από τα μέλη και το κράτος! Αν δεν δεχτεί ο (Α) ή ο (Β) λόγω εγωισμού ή άλλων κωλυμάτων δεν θα πρέπει να έχει και άλλες επιλογές! Έγκαιρα, όμως, όχι να ψάχνουμε απεγνωσμένα τους τελευταίους δύο - τρεις μήνες για λύσεις! Η Πολιτεία, οφείλει από τώρα να στέλνει επιστολές αλλά και τα όργανα ελέγχου της και να ζητάει τα αντίστοιχα επιχειρηματικά σχέδια επιβίωσης των προβληματικών εταιρειών, αφού παράλληλα ασχοληθεί σοβαρά με εναλλακτικά σενάρια επιβίωσης της κάθε μιας, αν και εφόσον είναι εφικτό. Οι θέσεις εργασίας, πρέπει να σωθούν!

Για την Ολυμπιακή ασχολείται μέρα - νύχτα ο υπουργός, ο κος Χατζηδάκης!

Για μερικές ίσως δεκάδες προβληματικές ασφαλιστικές με χιλιάδες περίπου εργαζόμενους, θα προλάβει η συντεταγμένη Πολιτεία να ασχοληθεί μαζί τους, για να σώσει τις εργασίες τους και κατ' επέκταση τα φορολογικά της έσοδα;
Η Ασφαλιστική αγορά, δεν ζητάει από την Πολιτεία τα δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ που σκορπίστηκαν δεκαετίες για την Ολυμπιακή, τον Ο.Σ.Ε, τον Ο.Α.Ε, και τόσες άλλες δημόσιες ή μη εταιρείες δήθεν, για να σωθούν οι θέσεις εργασίας, ζητάει το πατριωτικό ενδιαφέρον της…το χρόνο της…
Η Πολιτεία αποφάσισε να στηρίξει τις Τράπεζες με τα χρήματα όλων των φορολογουμένων, γιατί πιθανόν τα έχει διαθέσιμα όποτε θέλει. Απλά, βάζει φόρους και τα εισπράττει. Αν η Πολιτεία έκανε καλά τη δουλειά της, θα φρόντιζε για τη ρημάδα τη λεγόμενη «Πρόληψη»! Αν δεν θέλει να αναγκαστεί να στηρίξει και τις τόσες Ασφαλιστικές, την ύστατη ώρα της κρίσης, και να φορτώσει στους φορολογούμενους πολίτες αυτής της χώρας και αυτά τα τεράστια κονδύλια σε διάφορα επικουρικά ή όπου αλλού, ας κάνει κάτι, τώρα.

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ!













ΘΕΜΑ: Η Ελληνική Γλώσσα καθιερώνεται διεθνώς στον επιστημονικό κόσμο!



Προωθήστε αυτό το μήνυμα! Όχι για λόγους σοβινιστικούς, Μα για να μαθαίνουν σιγά-σιγά την αλήθεια οι απληροφόρητοι!

Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους.
Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας.
Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple , της οποίας Πρόεδρος Τζον Σκάλι είπε σχετικά: Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει .
Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων.
Άλλη συναφής εκδήλωση: Οι άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων .
Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών ότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές ικανότητες.
Γι' αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργανώσεως και διοικήσεως ..
Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρβάιν της Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι. Στον Η/Υ Ίβυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300.000 τεχνικούς όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας. Στον Ίβυκο ταξινομήθηκαν 8.000 συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και το έργο συνεχίζεται.
Μιλώντας γι' αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: Σε όποιον απορεί γιατί τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας μ' αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας .
Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί τύποι θα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής. Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των επιστημόνων πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας δέχονται ως νοηματική γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις χαρακτήρισαν σημειολογικές .

Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον δηλαδή η λέξη και το σημαινόμενο δηλαδή αυτό που η λέξη εκφράζει, (πράγμα, ιδέα, κατάσταση) έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ σημειολογική είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το α! πράγμα (σημαινόμενο) εννοείται με το α! (σημαίνον).
Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν πρωτογένεια , ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν. Π.χ στην Ελληνική, η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ, γεωμετρία = γη + μετρώ, προφητεία = προ + φάω, άνθρωπος = ο άναρθρων (ο αρθρώνων λόγο) ή άνθρωπος= άνω + θρώσκω (κοιτάω προς τα πάνω).
Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα Ίβυκος , Γνώσεις και Νεύτων αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες γλώσσες.
Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση.
Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα ΟΠΩΣ : τηλέ , λάνδη =...LAND , ΓΕΩ...,νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό

....ισμός ,ΗΛΕΚΤΡΟ...., κυκλο...., ΦΩΝΟ.... ΜΑΚΡΟ.... ,ΜΙΚΡΟ...., ΔΙΣΚΟ.... ,ΓΡΑΦΟ .,ΓΡΑΜΜΑ..., ΣΥΝ..., ΣΥΜ..., κ.λ.π .

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ CD = COMPACT DISK = ΣΥΜΠΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ
Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα μη οριακή , δηλαδή ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες. Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί να προχωρήσει.
Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΒΑΣΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Τ.Ε.Κ.







ΤΑΜΕΙΟ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ (ΤΕΚ) Hellenic Deposit Guarantee Fund

Βασικά στοιχεία λειτουργίας του ελληνικού συστήματος εγγύησης καταθέσεων
1. Ίδρυση, νομική μορφή και σκοπός του ΤΕΚ2. Διοίκηση του ΤΕΚ3. Υποχρεωτική και προαιρετική συμμετοχή πιστωτικών ιδρυμάτων στο σύστημα του ΤΕΚ4. Επίπεδο κάλυψης5. Καλυπτόμενες και εξαιρούμενες καταθέσεις 6. Ενεργοποίηση του συστήματος του ΤΕΚ7. Χρηματοδότηση του ΤΕΚ8. Παρεπόμενες υποχρεώσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων από τη συμμετοχή τους στο ΤΕΚ9. Εποπτεία του ΤΕΚ10. Οργανωτική διάρθρωση του ΤΕΚ

1. Ίδρυση, νομική μορφή και σκοπός του ΤΕΚ
Η εισαγωγή του θεσμού της εγγύησης καταθέσεων στην Ελλάδα έγινε με το Ν. 2324/95. Με το νομοθέτημα αυτό, που βασίστηκε στην κοινοτική Οδηγία 94/19/ΕΚ "περί των συστημάτων εγγύησης των καταθέσεων" ιδρύθηκε το ΤΕΚ ως φορέας διαχείρισης του συστήματος, το οποίο άρχισε να λειτουργεί το 1995. Το 2000 εκδόθηκε ο Ν. 2832/2000, με τον οποίο αφενός πραγματοποιήθηκαν ορισμένες βελτιώσεις του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία του ΤΕΚ και αφετέρου κωδικοποιήθηκαν οι διατάξεις του αρχικού Ν 2324/95.
Το ΤΕΚ δεν αποτελεί νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή δημόσιο οργανισμό και δεν υπάγεται στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, αλλά είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου. Η μη υπαγωγή του ΤΕΚ στο δημόσιο τομέα, αποβλέπει στην εξασφάλιση της μεγαλύτερης δυνατής ευελιξίας στη λειτουργία του συστήματος εγγύησης καταθέσεων. Ιδρυτικοί φορείς του ΤΕΚ σύμφωνα με το νόμο είναι η Τράπεζα της Ελλάδος και η Ελληνική Ένωση Τραπεζών.
Σκοπός του ΤΕΚ είναι η καταβολή αποζημιώσεων στους καταθέτες των πιστωτικών ιδρυμάτων που συμμετέχουν σ' αυτό υποχρεωτικά ή προαιρετικά, σε περίπτωση που τα ιδρύματα αυτά περιέλθουν σε αδυναμία επιστροφής καταθέσεων στους δικαιούχους τους.

Ο νόμος δεν παρέχει στο ΤΕΚ την εξουσία παρέμβασης για την εξυγίανση προβληματικών πιστωτικών ιδρυμάτων, δεδομένου ότι η αρμοδιότητα αυτή ανήκει στην Τράπεζα της Ελλάδος.

2. Διοίκηση του ΤΕΚ
Σύμφωνα με το Ν. 2832/2000, η διοίκηση του ΤΕΚ έχει ανατεθεί στο Διοικητικό του Συμβούλιο (Δ.Σ.), το οποίο είναι οκταμελές και διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών. Πρόεδρος του Δ.Σ. διορίζεται ένας από τους Υποδιοικητές της Τράπεζας της Ελλάδος, ενώ τα υπόλοιπα επτά μέλη προέρχονται από την Τράπεζα της Ελλάδος (2), την Ελληνική Ένωση Τραπεζών (3), τα πιστωτικά ιδρύματα που λειτουργούν με τη μορφή πιστωτικών συνεταιρισμών (1) και το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών(1). Η θητεία των μελών του Δ.Σ. είναι πενταετής και μπορεί να ανανεωθεί για μία ακόμη πενταετία.
Το Δ.Σ. είναι το ανώτατο όργανο του ΤΕΚ και αρμόδιο για τη λήψη αποφάσεων για κάθε ζήτημα που σχετίζεται με την εκπλήρωση της αποστολής του, τη διοίκηση και την εκπροσώπησή του. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. εκπροσωπεί το ΤΕΚ ενώπιον κάθε αρχής, τρίτων και ενώπιον των δικαστηρίων, μπορεί δε να αναπληρώνεται για συγκεκριμένα θέματα από άλλο μέλος του Δ.Σ. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. έχει πάντως την εξουσία να αναθέτει στο Διευθυντή του ΤΕΚ την εκπροσώπηση του Ταμείου σε σχέση με συγκεκριμένα θέματα.

3. Υποχρεωτική και προαιρετική συμμετοχή πιστωτικών ιδρυμάτων στο σύστημα του ΤΕΚ
Ο Ν. 2832/2000 ορίζει ότι στο ΤΕΚ συμμετέχουν υποχρεωτικά όλα τα πιστωτικά ιδρύματα που έχουν λάβει άδεια λειτουργίας στην Ελλάδα, εκτός από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Υποχρεωτικά συμμετέχουν επίσης τα λειτουργούντα στην Ελλάδα υποκαταστήματα πιστωτικών ιδρυμάτων η καταστατική έδρα των οποίων βρίσκεται σε τρίτη, εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, χώρα, εφόσον στη χώρα αυτή δεν υπάρχει ισοδύναμο σύστημα εγγύησης καταθέσεων. Ο νόμος εξουσιοδοτεί το Δ.Σ. να εξετάζει αν η κάλυψη που παρέχεται από σύστημα εγγύησης καταθέσεων το οποίο λειτουργεί σε τρίτη, εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, χώρα είναι ισοδύναμη της κάλυψης που παρέχει το ΤΕΚ και να καθορίζει εκάστοτε τις προϋποθέσεις και τους όρους της κάλυψης από το Ταμείο των καταθέσεων υποκαταστημάτων πιστωτικών ιδρυμάτων με καταστατική έδρα στις εν λόγω χώρες.
Προαιρετικά και μετά από αίτησή τους μπορούν να συμμετέχουν στο ΤΕΚ για συμπληρωματική κάλυψη, ως προς το ύψος της αποζημίωσης και τις κατηγορίες των εγγυημένων καταθέσεων, και τα υποκαταστήματα πιστωτικών ιδρυμάτων η καταστατική έδρα των οποίων βρίσκεται σε άλλο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην περίπτωση αυτή το ΤΕΚ θεσπίζει διμερώς ―με το σύστημα που λειτουργεί στη χώρα καταγωγής― κατάλληλους κανόνες και διαδικασίες για την καταβολή της συμπληρωματικής αποζημίωσης στους καταθέτες του εν λόγω υποκαταστήματος. Σήμερα στο ΤΕΚ συμμετέχουν 40 πιστωτικά ιδρύματα, από τα οποία 19 είναι ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, 16 είναι συνεταιριστικές τράπεζες και 5 είναι υποκαταστήματα πιστωτικών ιδρυμάτων με καταστατική έδρα σε χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Συνέπεια της υποχρεωτικής συμμετοχής των πιστωτικών ιδρυμάτων στο σύστημα του ΤΕΚ, σύμφωνα με τα παραπάνω, είναι η υποχρέωση καταβολής ετήσιων τακτικών εισφορών. Εφόσον ένα πιστωτικό ίδρυμα δεν ανταποκρίνεται στην υποχρέωση αυτή, η Τράπεζα της Ελλάδος δικαιούται, σε συνεργασία με το ΤΕΚ, να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα για την εκπλήρωση της εν λόγω υποχρέωσης και, τελικά, να επιβάλλει τις κυρώσεις που προβλέπονται στο Ν. 3601/2007. Αν το πιστωτικό ίδρυμα εξακολουθεί να μην τηρεί τις υποχρεώσεις του, το ΤΕΚ δικαιούται, σε συνεργασία με την Τράπεζα της Ελλάδος, να το αποκλείσει από την κάλυψη, αφού παρέλθουν τουλάχιστον 12 μήνες από τη λήψη των μέτρων που προαναφέρθηκαν.


4. Επίπεδο κάλυψης
Κάθε αποταμιευτής, οι καταθέσεις του οποίου δεν ανήκουν στην κατηγορία των εξαιρουμένων καταθέσεων(5), δικαιούται να λάβει αποζημίωση από το ΤΕΚ σύμφωνα με το νόμο.
Το ανώτατο όριο κάλυψης που προβλέπεται για κάθε καταθέτη, αφού ληφθεί υπόψη το σύνολο των καταθέσεών του σε ένα πιστωτικό ίδρυμα και συμψηφιστούν οι υποχρεώσεις του προς αυτό, είναι 20.000 ευρώ. Το ποσό αυτό καταβάλλεται ως αποζημίωση σε κάθε καταθέτη, ανεξάρτητα από τον αριθμό των λογαριασμών, το νόμισμα ή τη χώρα λειτουργίας του υποκαταστήματος του πιστωτικού ιδρύματος στο οποίο τηρείται η κατάθεση. Το ανωτέρω όριο κάλυψης, σύμφωνα με το νόμο, αναπροσαρμόζεται με απόφαση του Δ.Σ.
του ΤΕΚ στο εκάστοτε ελάχιστο όριο που θα ισχύει στο πλαίσιο των σχετικών ρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όσον αφορά κοινούς λογαριασμούς που έχουν ανοιχθεί στο όνομα δύο ή περισσότερων προσώπων, το τμήμα που αναλογεί σε κάθε καταθέτη θεωρείται χωριστή κατάθεση και καλύπτεται μέχρι το όριο των 20.000 ευρώ. Οι αποζημιώσεις που καταβάλλονται στους δικαιούχους δεν υπόκεινται σε κανενός είδους φόρο, τέλος ή εισφορά.

5. Καλυπτόμενες και εξαιρούμενες καταθέσεις
Όπως ήδη αναφέρθηκε, το σύνολο των τραπεζικών καταθέσεων κάθε δικαιούχου καταθέτη, εφόσον δεν ανήκουν στις κατωτέρω κατηγορίες εξαιρούμενων καταθέσεων, καλύπτεται από το ΤΕΚ μέχρι του ύψους των 20.000 ευρώ.
Από την κάλυψη του συστήματος εξαιρούνται οι ακόλουθες κατηγορίες καταθέσεων:1) καταθέσεις άλλων πιστωτικών ιδρυμάτων στο όνομά τους και για ίδιο λογαριασμό,2) τίτλοι που αποτελούν στοιχεία των ιδίων κεφαλαίων των πιστωτικών ιδρυμάτων κατά την έννοια της ΠΔ 2587/2007, όπως εκάστοτε ισχύει,3) καταθέσεις που προέρχονται από συναλλαγές για τις οποίες εκδόθηκε καταδικαστική ποινική απόφαση για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή άλλη παράνομη πράξη, όπως ορίζεται από το Ν. 2331/95, όπως εκάστοτε ισχύει, ή την αντίστοιχη νομοθεσία άλλων κρατών,4) καταθέσεις των χρηματοδοτικών ιδρυμάτων, κατά την έννοια του άρθρου 2 παρ. 11 του Ν. 3601/2007, των ασφαλιστικών εταιριών, καθώς και των οργανισμών συλλογικών επενδύσεων σε κινητές αξίες,

5) καταθέσεις της Κεντρικής Διοίκησης, όπως των Υπουργείων και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών των Υπουργείων,
6) καταθέσεις των διοικητικών στελεχών των πιστωτικών ιδρυμάτων, κατά την έννοια του άρθρου 5 παρ. 10 του Ν. 3601/2007, των μελών του Δ.Σ., των μετόχων που κατέχουν άμεσα ή έμμεσα τουλάχιστον το 5% του κεφαλαίου των πιστωτικών ιδρυμάτων, των προσώπων των ελεγκτικών εταιριών που είναι επιφορτισμένα με το νόμιμο έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων των πιστωτικών ιδρυμάτων και των καταθετών που έχουν τις ίδιες ιδιότητες σε άλλες επιχειρήσεις, οι οποίες ελέγχουν άμεσα ή έμμεσα το πιστωτικό ίδρυμα,
7) καταθέσεις συζύγων και τέκνων των καταθετών που αναφέρονται ανωτέρω (περίπτ. 6), καθώς και τρίτων που ενεργούν για λογαριασμό των ως άνω καταθετών,8) καταθέσεις συνδεδεμένων με το πιστωτικό ίδρυμα εταιριών κατά την έννοια του άρθρου 42ε του κωδ. νόμου 2190/1920, όπως ισχύει,
9)διαπραγματεύσιμα πιστοποιητικά καταθέσεων,
10) ομολογίες και τραπεζικά ομόλογα που έχουν εκδοθεί από πιστωτικά ιδρύματα, υποχρεώσεις από αποδοχές συναλλαγματικών και από υποσχετικές επιστολές ή γραμμάτια έκδοσής τους,
11) υποχρεώσεις που προκύπτουν από πώληση τίτλων με ταυτόχρονη συμφωνία επαναγοράς (repos).

6. Ενεργοποίηση του συστήματος του ΤΕΚ
Η αδυναμία επιστροφής των καταθέσεων από ένα πιστωτικό ίδρυμα διαπιστώνεται, κατ' αρχήν, από την Τράπεζα της Ελλάδος. Αδυναμία επιστροφής των καταθέσεων μπορεί επίσης να διαπιστωθεί με δικαστική απόφαση, η οποία ενδέχεται να προηγηθεί της απόφασης της Τράπεζας της Ελλάδος.
Όταν το ΤΕΚ ενημερωθεί για την απόφαση είτε της Τράπεζας της Ελλάδος είτε των αρμόδιων δικαστικών αρχών, προβαίνει στις ακόλουθες ενέργειες: - Καταρτίζει κατάλογο καταθετών, οι οποίοι δικαιούνται αποζημίωση με βάση τα στοιχεία που του υποβάλλονται από το πιστωτικό ίδρυμα.

- Συμψηφίζει τις τυχόν υποχρεώσεις των καταθετών με τις απαιτήσεις τους έναντι του πιστωτικού ιδρύματος.
- Ενημερώνει τους καταθέτες, είτε μέσω του ημερήσιου τύπου είτε με απευθείας αλληλογραφία, σχετικά με το δικαίωμά τους για αποζημίωση.
- Καταβάλλει τις σχετικές αποζημιώσεις που αφορούν μη διαθέσιμες καταθέσεις, με βάση τον κατάλογο δικαιούχων που έχει διαμορφωθεί, εντός τριμήνου από την ημέρα κατά την οποία οι καταθέσεις κατέστησαν μη διαθέσιμες. Η τρίμηνη αυτή προθεσμία μπορεί να παραταθεί για δύο ακόμη τρίμηνα. Το ΤΕΚ υποκαθίσταται εκ του νόμου στα δικαιώματα των καταθετών που αποζημίωσε. Το δικαίωμα των καταθετών για αποζημίωση, σύμφωνα με το νόμο, παραγράφεται μετά την παρέλευση πενταετίας από τη λήξη της προθεσμίας εντός της οποίας το ΤΕΚ υποχρεούται σε καταβολή των αποζημιώσεων (του αρχικού τριμήνου ή της παρατάσεως αυτού).

7. Χρηματοδότηση του ΤΕΚ
Το ΤΕΚ χρηματοδοτείται από πόρους που περιλαμβάνουν το ιδρυτικό κεφάλαιο, τις αρχικές και τις ετήσιες τακτικές εισφορές των πιστωτικών ιδρυμάτων που συμμετέχουν στο Ταμείο καθώς και από έκτακτους πόρους που προέρχονται από δωρεές, ρευστοποίηση απαιτήσεων του ΤΕΚ, συμπληρωματικές εισφορές και δάνεια.
i. Το ιδρυτικό κεφάλαιο του ΤΕΚ προβλέφθηκε στο ποσό των 8,8 εκατ. ευρώ, καλύφθηκε δε κατά το 60% από την Τράπεζα της Ελλάδος και κατά το 40% από τα πιστωτικά ιδρύματα που συμμετείχαν στο ΤΕΚ κατά την έναρξη της λειτουργίας του, στα οποία επιμερίστηκε το σχετικό ποσό με ποσοστά συμμετοχής που καθορίστηκαν από την Ελληνική Ένωση Τραπεζών. Το κεφάλαιο αυτό αποτελεί περιουσία του ΤΕΚ, δεν μεταβάλλεται με την είσοδο νέων μελών και δεν προβλέπεται η επιστροφή του στα πιστωτικά ιδρύματα.
ii. Τα εισερχόμενα, μετά την έναρξη λειτουργίας του ΤΕΚ, πιστωτικά ιδρύματα υποχρεούνται να καταβάλλουν αρχική εισφορά, η οποία είναι ίση με το ποσό που προκύπτει από το γινόμενο του ύψους των συσσωρευμένων πόρων του ΤΕΚ επί το λόγο των ιδίων κεφαλαίων τους προς το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων των πιστωτικών ιδρυμάτων που συμμετέχουν ήδη στο ΤΕΚ.
iii. Τα συμμετέχοντα πιστωτικά ιδρύματα υποχρεούνται να καταβάλλουν ετήσιες τακτικές εισφορές για κάθε ημερολογιακό έτος. Αυτές υπολογίζονται επί του μέσου υπολοίπου των συνολικών καταθέσεών τους σε ευρώ και συνάλλαγμα του Ιουνίου κάθε έτους, που αποτελούν τη βάση υπολογισμού. Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου, ο υπολογισμός γίνεται με βάση κλίμακα, η οποία αναπροσαρμόζεται κάθε χρόνο με απόφαση του Δ.Σ., ώστε ο λόγος της συνολικής ετήσιας εισφοράς προς το σύνολο των καταθέσεων που αποτελούν τη βάση υπολογισμού να παραμένει σταθερός και ίσος με εκείνον του πρώτου έτους λειτουργίας του ΤΕΚ.
Σε περίπτωση διακοπής της λειτουργίας ή θέσεως σε εκκαθάριση ενός πιστωτικού ιδρύματος πριν από το τέλος του μηνός Ιουνίου, ο υπολογισμός των τακτικών εισφορών για το συγκεκριμένο πιστωτικό ίδρυμα γίνεται με βάση το μέσο υπόλοιπο των καταθέσεών του κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριάντα ημερών πριν από την ημερομηνία διακοπής της λειτουργίας του. Η οφειλόμενη εισφορά αυτού του πιστωτικού ιδρύματος προς το ΤΕΚ, για το έτος κατά το οποίο διεκόπη η λειτουργία του, υπολογίζεται αναλογικά προς το χρονικό διάστημα για το οποίο λειτούργησε κατά τη διάρκεια του έτους αυτού. Οι ετήσιες τακτικές εισφορές καταβάλλονται από τα συμμετέχοντα πιστωτικά ιδρύματα σε δύο δόσεις: την πρώτη εργάσιμη ημέρα του Οκτωβρίου τα πιστωτικά ιδρύματα καταβάλλουν το ήμισυ της εισφοράς του έτους στο οποίο αυτή αναφέρεται, το δε υπόλοιπο καταβάλλεται την πρώτη εργάσιμη ημέρα του Απριλίου του επόμενου έτους. Η καταβολή γίνεται ως εξής:
α) Ποσοστό 80% κατατίθεται από τα πιστωτικά ιδρύματα σε λογαριασμούς τρίμηνης προθεσμιακής κατάθεσης, τους οποίους τηρεί το ΤΕΚ στα ιδρύματα αυτά. Οι καταθέσεις ανανεώνονται στο τέλος κάθε τριμήνου, αφού κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι, με επιτόκιο ίσο με εκείνο των έντοκων γραμματίων του Ελληνικού Δημοσίου (ΕΓΕΔ) τρίμηνης διάρκειας που ισχύει κατά την κατάθεση ή την ανανέωση. Σε περίπτωση που δεν εκδίδονται πλέον ΕΓΕΔ τρίμηνης διάρκειας ή δεν ανακοινώνεται αρμοδίως επιτόκιο για τους τίτλους αυτούς, ως επιτόκιο των προθεσμιακών καταθέσεων εφαρμόζεται το ισχύον επιτόκιο αναφοράς τρίμηνης διάρκειας της διατραπεζικής αγοράς. Η ρύθμιση αυτή διευκολύνει τον υπολογισμό της απόδοσης των διαθεσίμων του ΤΕΚ, ώστε αυτή να αντιστοιχεί με τις αποδόσεις της αγοράς.

β) Το υπόλοιπο 20% της ετήσιας τακτικής εισφοράς κάθε πιστωτικού ιδρύματος καταβάλλεται στον τρεχούμενο λογαριασμό του ΤΕΚ στην Τράπεζα της Ελλάδος. Το ΤΕΚ επενδύει το ποσό αυτό εκ του νόμου σε βραχυπρόθεσμους τίτλους του Ελληνικού Δημοσίου ή ―μετά από απόφαση του Δ.Σ. του ΤΕΚ― σε άλλους τίτλους (ελληνικών ή αλλοδαπών εκδόσεων), εφόσον οι τοποθετήσεις αυτές παρέχουν ισοδύναμη ασφάλεια και ευχέρεια άμεσης ρευστοποίησης. Με τη ρύθμιση αυτή διευρύνονται οι δυνατότητες της διαχείρισης διαθεσίμων του ΤΕΚ, με στόχο την αξιοποίηση των επενδυτικών ευκαιριών που προσφέρονται στις διεθνείς αγορές.Όταν το Δ.Σ. κρίνει ότι έχει επιτευχθεί μια εύλογη σχέση μεταξύ των καλυπτόμενων καταθέσεων και των διαθεσίμων του ΤΕΚ, έχει την ευχέρεια να αποφασίσει ότι η καταβολή των τακτικών εισφορών θα γίνεται όχι επί του συνόλου των καταθέσεων, αλλά επί του ύψους της εκάστοτε ετήσιας μεταβολής τους. Το Δ.Σ. δεν έχει ακόμη κάνει χρήση της ευχέρειας αυτής.
iv. Οι έκτακτοι πόροι προβλέπονται για την περίπτωση ενεργοποίησης του συστήματος. Ειδικότερα, αν τα διαθέσιμα κεφάλαια του ΤΕΚ που προέρχονται από τακτικούς πόρους δεν επαρκούν για την καταβολή αποζημιώσεων στους καταθέτες ιδρύματος που τελεί σε αδυναμία να τους επιστρέψει τις καταθέσεις τους, τα πιστωτικά ιδρύματα που συμμετέχουν στο ΤΕΚ υποχρεούνται να καταβάλουν συμπληρωματική εισφορά, το ύψος της οποίας καθορίζεται με απόφαση του Δ.Σ. Η συμπληρωματική εισφορά πάντως δεν μπορεί να υπερβεί το τριπλάσιο της ετήσιας τακτικής εισφοράς. Το ποσό της συμπληρωματικής εισφοράς θα συμψηφίζεται με τις τακτικές εισφορές των πιστωτικών ιδρυμάτων των επόμενων ετών.
v. Άλλες πηγές έκτακτων εσόδων αποτελούν, σύμφωνα με το νόμο, οι τυχόν δωρεές προς το ΤΕΚ και η είσπραξη από το Ταμείο απαιτήσεών του έναντι πιστωτικών ιδρυμάτων, οι οποίες προέρχονται από αποζημίωση καταθετών.Τέλος, το ΤΕΚ δύναται να συνάψει δάνεια με τα συμμετέχοντα πιστωτικά ιδρύματα, κατά ρητή πρόβλεψη του νόμου, εάν οι ανωτέρω τακτικές και έκτακτες πηγές χρηματοδότησής του δεν επαρκούν για την κάλυψη τυχόν καταβλητέων αποζημιώσεων.

8. Παρεπόμενες υποχρεώσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων από τη συμμετοχή τους στο ΤΕΚ
α) Έκδοση ενημερωτικού φυλλαδίου
Όλα τα πιστωτικά ιδρύματα και υποκαταστήματα αλλοδαπών τραπεζών που λειτουργούν στην Ελλάδα υποχρεούνται να εκδώσουν αναλυτικό φυλλάδιο στην ελληνική γλώσσα για ενημέρωση των καταθετών τους σχετικά με το σύστημα εγγύησης καταθέσεων στο οποίο συμμετέχουν. Το φυλλάδιο αυτό πρέπει να περιέχει τις ακόλουθες βασικές πληροφορίες:
-το ανώτατο όριο κάλυψης των καταθετών και, προκειμένου περί υποκαταστημάτων αλλοδαπών τραπεζών, το τυχόν ποσοστό συνυπευθυνότητας του καταθέτη σύμφωνα με τη νομοθεσία της χώρας καταγωγής,
-τα καλυπτόμενα νομίσματα των καταθέσεων σε συνάλλαγμα,-τις εξαιρούμενες κατηγορίες καταθέσεων,
-την υποχρέωση για συμψηφισμό απαιτήσεων του πιστωτικού ιδρύματος έναντι του καταθέτη και τη διαδικασία, τις προθεσμίες και τις προϋποθέσεις για την καταβολή των αποζημιώσεων.
Το φυλλάδιο παρέχει ομοιόμορφη πληροφόρηση στο κοινό, για την αποφυγή σύγχυσης, που θα οδηγούσε σε αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ των πιστωτικών ιδρυμάτων. Τα πιστωτικά ιδρύματα που εισέρχονται σε μεταγενέστερο χρόνο στο σύστημα εγγύησης καταθέσεων, οφείλουν να ανταποκρίνονται στην υποχρέωση έκδοσης ενημερωτικού φυλλαδίου σε διάστημα ενός τριμήνου είτε από τη συμμετοχή τους στο ΤΕΚ είτε από την εγκατάστασή τους στην Ελλάδα, εφόσον δεν συμμετέχουν στο σύστημα του ΤΕΚ.

β) Υποβολή στοιχείων και πληροφοριών
Όπως προβλέπεται από το νόμο, τα πιστωτικά ιδρύματα υποχρεούνται να υποβάλλουν στο ΤΕΚ στοιχεία και πληροφορίες για τις καταθέσεις που αποτελούν τη βάση υπολογισμού των εισφορών τις οποίες οφείλουν να καταβάλλουν. Ενδεικτικά, το ΤΕΚ μπορεί να ζητήσει:

-στοιχεία του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσεως,-στοιχεία που αφορούν τις καταθέσεις και τον αριθμό των καταθετών,-στοιχεία που αφορούν την κίνηση και τα υπόλοιπα των λογαριασμών του ΤΕΚ στα πιστωτικά ιδρύματα.

Το ΤΕΚ δεν δικαιούται να πραγματοποιεί ελέγχους στα πιστωτικά ιδρύματα όσον αφορά την ορθότητα του υπολογισμού των εισφορών που οφείλουν να καταβάλλουν. Την εξουσία αυτή έχει η Διεύθυνση Γενικής Επιθεώρησης Τραπεζών της Τράπεζας της Ελλάδος, στο πλαίσιο των γενικών ελέγχων που ασκεί, η οποία ενημερώνει το ΤΕΚ σχετικά με τα πορίσματα των σχετικών ελέγχων.


9. Εποπτεία του ΤΕΚ
Την εποπτεία του ΤΕΚ ασκεί το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Το ΤΕΚ υποχρεούται, σύμφωνα με το νόμο, να συντάσσει κατ' έτος προϋπολογισμό και απολογισμό, τους οποίους υποβάλλει για έγκριση στον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών και κοινοποιεί στην Επιτροπή Οικονομικών Θεμάτων της Βουλής, την Τράπεζα της Ελλάδος και την Ελληνική Ένωση Τραπεζών.


10. Οργανωτική διάρθρωση του ΤΕΚ
Η οργανωτική διάρθρωση του ΤΕΚ καθορίστηκε με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, σύμφωνα με εξουσιοδοτική διάταξη του νόμου. Το ΤΕΚ διευθύνεται από το Διευθυντή, ο οποίος διορίζεται με απόφαση του Δ.Σ. Ο Διευθυντής είναι επικεφαλής των τμημάτων του ΤΕΚ (Τμήμα Διοικητικού και Γραμματείας, Τμήμα Λογιστηρίου, Διαχείρισης Διαθεσίμων και Αποζημιώσεων, Τμήμα Νομικών Θεμάτων, Τμήμα Μελετών και Σχέσεων με Πιστωτικά Ιδρύματα και Συστήματα Εγγύησης των Καταθέσεων). Αντίθετα, η Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου αναφέρεται απευθείας στον Πρόεδρο του Δ.Σ.
Το ΤΕΚ λειτουργεί με βάση εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, ο οποίος, σύμφωνα με το νόμο, έχει καταρτιστεί και τεθεί σε ισχύ με απόφαση του Δ.Σ. Τα τμήματα του ΤΕΚ έχουν στελεχωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό, που σήμερα αριθμεί 10 άτομα. Η στελέχωση του ΤΕΚ καθώς και η υπηρεσιακή κατάσταση και η εξέλιξη του προσωπικού, το οποίο απασχολείται με σχέση ιδιωτικού δικαίου, ρυθμίζονται με σχετικό κανονισμό, ο οποίος κατά το νόμο έχει επίσης καταρτιστεί και τεθεί σε ισχύ με απόφαση του Δ.Σ.

Βλέπε επίσης όσον αφορά τα οικονομικά του στοιχεία για το έτος 2007 στην παρακάτω διεύθυνση: